måndag 10 augusti 2009

10 kilo lättare!

efter en vecka med cambridge kur är resultatet ganska imponerande.

jag har gått ner 3-4 kg och jimmy 6-7 kilo :O helt sjukt. så runt 10 kilo tillsammans. i like. varför vi inte har riktig ordentlig koll är för att vi köpte en våg i onsdags och vägde oss på en annan innan vi började, svårt att veta om vågarna skiljer sig åt. men om det inte skiljer nåt alls har jag gått ner nästan 5 kg ^^ vi ska väga oss på den som vi vägde oss på först när vi åker och köper mat i veckan. så vi får se det exakta resultatet.

om en vecka ska vi äta vårt första mål mat på då två veckor. eller mål och mål, vi får äta en köttbit. men guuuuuh så gott det ska bli :D det blir förmodligen en ordentligt god marinerad kycklingfilé. vi har tänkt att gå på kombinerad kur ett tag sen. så vi fortfarande tappar vikt.


kolla vad liten jag var sommaren för 3 år sen ^^ inte så himla fin bild, men whatevah.. långt hår och kunde ha klänning i stlk xs... liiite till mitt försvar så var jag bara 16 :D bilden är för övrigt från peace and love -06

*

jag har jobbat idag, började 15 nu för karin har kommit tillbaks från semestern. skööönt =) så nu slipper jag den där beställningsstressen.
de ska ändra öppetiderna på fagers snart, så jag kommer inte behövas nå på kvällarna i veckorna, bara varannan lördag.. så jag skulle behöva kolla efter nå mer jobb, för det blir inte mycket timmar i månaden annars.


nu orkar jag inte skriva nå mer.
rock out with your cock out! ("what if i dont want to rock out with my cock out?") ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar