tisdag 11 augusti 2009

idag är det tisdag

idag har vi städat litegrann =) det känns skönt. vi flyttade in bokhyllan till sovrummet så det blev lite större i hallen. och lite mindre i sovrummet, men det blir bra ändå. tänk om vi kunde få omtapetserat i hallen :O det vore ju asnajs. det är så fula tapeter där nu...

sen var jag ner i rydbergsdal och träffade erika, frida, ingrid och cilla som satt och åt tårta. vi skulle vinka av erika litegrann som flyttar på söndag :O hon fick en hjärtklubba av mig =)

sen gick jag ut på promenad med värsta gänget. det var natalie, jossan, emme, lena och jimmy. haha . det var asmycket folk som var ute och gick. och alla hundar i hela byn tror jag :P

nu orkar jag verkligen inte skriva nå mer. det blev väl inte alls intressant det här, men hade ju tänkt att jag skulle försöka skriva lite varje dag. om inte annat för att komma ihåg vad jag gör om dagarna.

hejsvejs! (jo förresten, jag vill äta nu..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar