fredag 14 augusti 2009

dag 12 med cambridge

är trött trött trött.. gick inte upp för än halv tolv idag också.. uhhh.. jag tror det blir en jobbig dag imorgon med alldeles för lite sömn. ska jobba 7-17... har inte somnat före 3 nån av nätterna den här veckan. men det är väl som det brukar :P
ska på inskrivning på Komvux på måndag morgon. fick inget schema den här veckan som jag behövt. men tänkte ringa när de kommer tillbaks från lunchen och höra om jag har nån lektion på måndag eftermiddagar, annars kan jag jobba då =) det vore väldigt bra om jag kan gör det.

på söndag ska vi och köpa mer mat och väga oss och så ska jimmy och tatuera sig.. funderar på om jag med ska skaffa mig en liten tatuering :O har hittat på en väldigt fin symbol som skulle sitta väldigt bra mellan mina skulderblad. Enso heter den, japanska för cirkel. står för massa saker, saxat från wikipedia: "Ensō is perhaps the most common subject of Japanese calligraphy, symbolizing enlightenment, strength, elegance, the universe, and the void; it is also an "expression of the moment" and thus is often considered a form of expressionist art."
jag tycker mest att den är grymt snygg =) kom först på att det vore fint med bara en enkel cirkel, men så sa jimmy att det fanns en sån symbol, och då hittade jag den här.
vi får väl se om kwan har tid eller om jag fegar ur :P



jag räknade föresten ut att jag kan äta en shake om dagen nu tills på söndag, eftersom på söndag äter jag ju bara frulle hemma och sen åker vi och köper mer, då kan jag byta ut den där äckliga soppan till shakes =) nu ska jag iallafall äta frulle...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar