måndag 3 augusti 2009

Cambridge kur dag 1

jag, jimmy och budda har börjat äta Cambridge kuren idag. jag tänkte skriva lite om hur det går för oss här på bloggen. jag börjar med dag 1.

ja, nu har jag just ätit dagens sista mål, svampsoppa =) det smakade inte strunt det inte.
till frukost blev det chokladsmak. å den smakade INTE gott. jag skakade den inte tillräckligt så det blev små klumpar, och så var den helt tjock och äcklig. uhh.. jag är inget stort fan av milkshake å det där smakade som en sån fast inte lika kall. kanske blir godare om man har i is eller nåt. får testa mig fram. en ny dag imorgon!
kycklingsoppan däremot var ju jättemumsig!

har inte känt mig sådär jättehungrig idag, mer än imorse innan jag fick i mig chokladfrullen. efter den mådde jag nästan illa :P sköljde ner med en halv liter vatten.
det kan nog bli värre imorn och på onsdag :O men jag tror att så fort vi kommer förbi den här veckan så blir det fina firren =) om inte annat så för att vi då bör ha gått ner nåt kilo :D
det värsta är ju att jag blir så sugen på allt på fagers, mest av allt smörgåsarna.

jag är bara så nöjd över att vi äntligen börjat med det här :D de känns så bra att äntligen göra något åt sig själv. det är kul att vi är tre stycken som gör det tillsammans också =)
vi kommer att bli så snygga! :D på så kort tid också! yey!

1 kommentar:

  1. Hej gumman. Vad duktiga ni är.. Jag ska försöka börja med GI igen fast på allvar så jag oxå går ner o blir "snygg".
    Ja de första dagarna brukar vara ok men sen efter 4 dar då brukar man börja drömma om vad gott de vore med en rostad smörgås.. Lycka till.. Jag tror på er.. puss puss/ Tessa

    SvaraRadera