onsdag 2 september 2009

längesen..

ja nu var det ett tag sen jag skrev. har egentligen inte tid att skriva nu, men det blev så ändå. börjar skolan om en timme. matte.. yey! det gick så sjukt trögt igår, räknade med negativa tal, och jag kommer inte ihåg ett skit. så satt och tragglade med det där i över en timme innan jag kom på hur det funkade, och då var det bara 10 minuter kvar av lektionen :O men nya tag idag då! bara jag inte glömt igen...
inatt har katterna absolut inte sovit bra. inte jag heller. igår sov de runt 7 timmar :O inatt som de kanske en timme och så busa en timme osv.. marley försökte äta upp mig. hon försökte bita mig i öronen och näsan. och så när jag la ner huvet så hon inte kom åt öronen försökte hon knuffa upp mig igen :P sötis.. och så sa jimmy att hon stod på mitt ansikte kl 6 imorse :O kan ha nåt svagt minne av det.. inte lätt att ha bebis.
ja jo har jag nämnt att marley är en flicka och rut en pojke?.. jovisst. så är det. men marley funkar ju som både och. dremot får rut vara lite queer och ha ett flicknamn ändå :)

nä, nu lär jag duscha och äta nåt.. frulle eller lunch? svårt att bestämma när man vaknar sån här tid och ska iväg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar