måndag 17 augusti 2009

skoldag!

ja, idag började skolan. engelska A 8.30-10.00. det var najs, vi var två stycken ^^ haha... men det skulle komma fler nästa vecka. IV-eleverna börjar inte för än då, och vissa vill gå i vuxengrupper, som jag tex. så det blev väl mest IV-elever ändå. men Ida ska visst läsa engelska så det ska bli trevligt med nån man känner =) men shit vilken nivå A-kursen verkar ligga på :O det är ju helt sjukt lätt, känns som att gå i sjuan och läsa... fast jag är så dålig på att prata så det är ju bra att det inte är så krångligt så jag kan fokusera på att bli bättre på det. känns skönt att komma igång. så jag förhoppningsvis blir klar till jul. vad jag ska göra sen återstår att se. ska undersöka vad det finns för möjligheter =)

har tvätttid idag.. sås ka snart fylla två maskiner och sen gå på promenix förbi ica bl a och köpa lite maaat!
vi åt kycklingfilé igår. vi mumsade på dom där bitarna i en halvtimme, det var så gott! och idag ska vi äta fyllda paprikor i ugn, fyllda med räkor, kyckling och grönsaker =)
jag kanske ska nämna att vi gått nr 8 kilo på dom här två veckorna ^^ känns så jävla bra! vill bara fortsätta gå ner resten av överflödet. men de får ske genom lite mer naturlig väg och tid. god och nyttig mat i mindre mängder och motion. naaajs! undra när träningen i rydbergsdal börjar? är peppad som fan ^^

hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar