torsdag 13 augusti 2009

tuttbingo

var på tutbingo idag med mamma, majvor, sonja och jimmy =) jag var jättenära att vinna 400 kr, ja inte långt från att vinna 3000 kr heller. fick 3 rader och om det inte vart 2 till som också hade det hade jga fått alla fyra hundra, men fick dela. 135 kr är ju inte helt fel det heller =)
sen hade jag bara 2 nr kvar till full bricka, men det var nån som hann före

har skaffat mig värsta panchishobbyn ^^ men det är ju skoj med bingo! å man vinner pengar ^^ förra gången vann jag ju 300.
men det är tråkigt att inte kunna fika i fikapausen. men saft funkar ju också ^^

har nog inge mer å säga idag. mer än att jag är sjukt trött på soppor nu... vill äta mat. på måndag smäller det! 10 dagar avklarade, 4 kvar. iaf på hardcore nivån..

over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar