tisdag 4 augusti 2009

tandläkaren och vaniljmissöden

Idag har jag varit vid tandläkaren och fixat avtryck på mina tänder så jag ska kunna få blekgrejer =) ska få bort mina fula fläckar som jag fick efter tandställningen.
klockan åtta skulle jag vara där. och eftersom jag jobbar eftermiddag den här veckan så kändes det liiite drygt. men jag traskade väl iväg ändå kvart i åtta.. haha jag gick nästan i sömnen. tacka vet jag solbrillor. å så tog det tio minuter där å sen traskade jag hem i samma dvala, gick och la mig och sov til halv tolv =) sköönt..

å idag åt jag en god frukost, cappuchino var smaken för dagen. smakade gräddkola och lite kaffe. mumsigt. till lunch tänkte jag "äta" vaniljshake, men det blev jordgubb istället pga ett litet missöde med shaken... locket hoppade av när jag skakade så det blev vaniljgrejs över hela mig och halva köket på Fagers... en aning tröttsamt. men Jimmy var så snäll och kom upp med en ny =) jordgubben smakade skit. usch. eller kanske god om man har i is. gillar inte såna där. bättre med matsoppa. ska prova grönsakssoppan ikväll.

det är lite konstigt, men jag har inte direkt känt mig så hungrig idag heller, det är bara det där suget efter att äta. det är det som är jobbigast. men jag vänjer mig nog om nån dag.

haha jag lovar att jag inte ska skriva om bara det här varje dag jämt. men just nu i början är det ganska spännande tycker jag :P tycker väl ingen annan kanske.... men jag skriver väl vad jag vill, min blogg ju :D

nu ska jag nog fortsätta med målningen jag började med förra veckan.. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar