fredag 7 augusti 2009

inte så mycket att säga idag...

nä, är trött och ska se på Californication nu. såg första avsnittet igår, det verkar skojigt =)
imorn bär det som sagt av till arboga. yey! marknad!
skulle behöva en fotmassage om jag ska orka stå på benen hela dagen imorn också, känns som att jag har blåmärken under hela fossingarna. nå fel på dom. men det lär väl gå ändå.
råkade äta en timme för tidigt så är hungrig nu. brukar försöka dra ut på frukosten så långt som möjligt så att jag kan äta så sent som möjligt så jag slipper gå och lägga mig hungrig. men så tänkte jag fel med tiden, trodde klockan var tio så var den bara nio. det brukar bli frukost 12, lunch 17 och middag 22. men inte idag.

kollade på Ice Age idag. den var skoj och söt =)

det lyckades visst bli en del ändå...

te var det ja! hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar