onsdag 5 augusti 2009

Dag 3 avklarad

Wohoo! tre dagar utan fast föda :D tänka sig...
det är skitmånga dagar kvar men jag försöker ta en dag i taget och vara glad för det lilla :P
har också hittat på ett mantra när jag blir sugen på nåt "det är bara 5 minuters njutning, tänk vad fin jag kommer vara jättelänge om jag låter bli det där". det funkar rätt bra faktiskt.

har varit så sjukt suuugen på allt idag. och osugen på att jobba. eller ja, jobba var väl en överdrift, det har varit så lite folk på em så man knappt kan kalla det att jobba. men det är så jobbigt att vara bland alla goda smörgåsar och bullar och grejer när man inte får äta nåt. å att göra smörgåsar är rena pinan.
mindre roligt är också att vi nu har börjat göra ciabatasmörgåsar, såna där med skinka, creme fraise, philadelfiaost å grejer. och nästa vecka börjas det med räkmackor och förmodligen salami och briemackor.
jag har ju blivit rätt trött på dom vanliga mackorna, det blir ju lätt att man tar en sån till frukost eller mellanmål eller nåt. å så har det inte funnits så mycket att välja på. å så nu, nu när jag inte får, ja då kommer det nya skitgoda smörgåsar :P

ja, det blir mycket matprat här ett tag framöver :)

tog en promenix nu på kvällen med jimmy och budda. tog lite kort också så det blev inte sån snabb promenad, men var ute i iaf en timme. frisk luft är skönt. ska nog lägga upp nån bild snart här också, men det får bli morgondagens mission.

nu ska vi se på film, Seven Pounds. och äta kvällssoppan :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar