tisdag 23 mars 2010

vitt mögel :(

läste just ullis blogg, där hon kallade snön för vitt mögel, och det var ju en väldigt bra definition. är sjukt trött på det här nu. vill ha vår!!
min plan idag var att gå upp till tatueraren och titta på teckningarna han ritat till mig, bestämma mig vilken jag vill ha och så boka tid =) men när det är snöstorm ute vill jag inte alls gå utanför dörren :O kanske kan åka med grapparna när dom ska och träna vid tresnåret =) (felsyftning där, det finns väl inget ställe som heter tresnåret? eller? :P) yäyä..

idag kom deklarationerna upp på skatteverkes hemsida, berättade syrran just =) jag var snabb och logga in för att se hur mycket jag ska betala tillbaks iår, döm om min förvåning och glädje, när jag ser att jag istället får tillbaks 2400 :D yey!! första gången jag inte betalar tillbaks nästan samma summa :D happy days!! kom på nu att det är precis vad jag betalat i frivillig skatt varje månad efter att jag blev trött på att bli återbetalningsskyldig :P betalar 200:- extra i skatt varje månad. ett annat sätt att spara pengar ^^ haha!

inatt drömde jag konstigt. drömde att jag vaknade och jimmy kom in genom dörren, fullt påklädd med gummistövlar och jacka, han hade tagit sig en tur till lådan och tillbaks, för att han inte kunde sova :O

ska ta och göra nå vettigt nu. hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar