onsdag 24 mars 2010

Tatueringsdax!

javisst, imorgon händer det! jag ska tatuera mig. ja, visserligen nu för andra gången =) men den här blir stor och kommer ta runt 2 timmar :O yey! jag kommer att dö. tur att jimmy följer med och håller mig i handen. hähä. jag kommer att bli jättefin :D
tim blev tatuerad idag av linn =) det blev himla fint, blir sugen på lite tim burton-inspirerat jag med =) men linn ska få göra godis och cupcakes på mitt ben =) ifall jag någonsin vill tatuera mig mer efter imorgon....
vi var vid tim och fikade och städade och tim blev som sagt tatuerad. så innan vi skulle åka hem, så började vi spela ett spel som heter "flower", man styr med kontrollen blomblad som flyger runt och väcker liv i blommor på en stor grön äng. tim har en väldigt stor tv så det blev ju rätt coolt och fin. men jag blev jätte åksjuk :O blev att må illa som tusan och det gav sig inte på säkert en timme :O creepy.

igår var vi och gratulerade ullis som fyllde 25 år =) vi fick jättegoda smörgåstårtor och tårta. två olika smörgåstårtor, en med mangoraja och en med skaldjur, båda asgoda! sen en choklad och banantårta som också var jättegod =) jag gillar verkligen tårta, det är gott det!

jaha.. jag som trodde att jag hade så mycket att säga idag, får inte ut nå alls ju :O hmm....
vi flyttar nästa vecka =) yey! större plats!

på fredag börjar min långa arbetsvecka på 7 dagar. sen är jag långledig =) känns fint.

nä nu ger jag mig. hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar