söndag 14 mars 2010

Peggle!

jag är ganska så irriterad. blöh... men det skulle kunna bli bra! man kan alltid hoppas. isåfall vore det coolt. tror jag. väldigt kryptiskt. =)

och så har jag ont i bröstet. inte tuttarna utan under. det är obekvämt. jag har fått rethosta igen också och blir paranoid.

jag var helt knäpp i huvet inatt. haha.. somnade runt ett eller två tror jag. väldigt drygt eftersom jag var så trött egentligen, men inte när det blev kväll och jag fick sova. men somnade till slut iallafall.
men så vaknade jag och kollade på klockan, var helt säker på att klockan var tio i tio på förmiddan, och att jag hade försovit mig och skulle öppna fagers om tio minuter. jag flög upp ur sängen och tog fram numret till fagers och började ringa. det var såklart inge som svarade, och medans jag lyssnade på tutet i luren, så började jag bli lite mer klar i huvet. kollade ut genom fönstret och såg att det var mörkt fortfarande, och så kollade jag på klockan igen.... 03.54 ....... öh.. ja. det var väl bara att gå och lägga sig igen då :P
det var väl tur att just idag så var det ingen bagare där, så det var ingen som svarade i telefonen och fick höra en förvirrad jag, annars kan dom ju vara där runt den tiden. knäpp natt.

nu ska jag coh jimmy spela peggle, ett väldans skojigt spel. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar