tisdag 9 mars 2010

en novell

imorgon ska jag och jimmy till örebro och kolla på alice i underlandet på bio =) och så ska vi gå på kinarestaurang också ^^ i liiiike!

dagen har varit otroligt social och trevlig. jobbade som sagt förmiddag mellan sju och elva, gick direkt till syrran som lurade mig och sa att det fanns mat klar, jag var dödshungrig. men fick mat till slut iallafall =) god sådan också, tonfisksås och pasta. gillar tonfisk. sen gick hon till banken och jag var barnvakt till noel. sen när hon kom hem igen så kom jessica och emil och så gick vi hem till mig och jimmy för jessica skulle klippa jimmy. han blev fin =)
oj vad mycket. däremellan hade jag tänkt att gå till linn också, men emil har inte gått hem än och vi har just ätit mat och hamnat i matkoma. eller förmiddagsdagströtthet. jag kan inte jobba förmiddag utan att sova middag när jag kommer hem, och sen funka som vanligt. det där blev nog en konstig mening men orkar inte tänka om nu, ni fattar =) blev tyvärr ingen tripp till linn iallafall. kom fram till att jag ska sluta säga till för långt i förväg att jag ska komma och hälsa på, för dagen kan ju tydligen bli hur som helst och jag är ju lite slöare än genomsnittet :P

jag blev lurad imorse av termometern. när jag vaknade vid halv sju och gick upp och skulle klä på mig så slog jag en kik för att kolla hur kallt detvar ute. blev en aning förvirrad och förtvivlad.. samitidigt fundersam.. det stod att det var 33.6 minusgrader!! hur gick nu det här till?? suddig i ögonen som jag var så kikade jag ut genom fönstret för att se på fördärvet, tyckte väl att dte såg rätt kallt ut så fick väl tro på den där termometern. så jag klädde på mig tjocktröja, mjukisbyxor utanpå leggingsarna, stormössan och halsduk upp till näsan.
när jag kom ut kändes det inte alls som att jag skulle frysa ihjäl... det var nog knappt 10 minus..... men jag behövde ju inte frysa nå på vägen till jobbet iallafall!! haha.. vilket fail.. skönt att det inte var 33 minusgrader. det hade inte skyndat på våren precis.

nu skriver jag väldigt mycket här.. tänkte att jag skulle nämna lite om helgen också.. =)

fredagen tog vi det bara lugnt och var hemma, åt pizza och kollade på film.
lördagen var inte så lugn. vi började med att gå upp till systemet. det var läskigt. jag ville såklart ha blandpåse och det blev helt fel så jag råkade köpa fyra stycken sjunollor och fyra fyrfemmor, cider allihopa. (skyller söndagens brutala bakfylla på det då.... )
när vi kom hem började jag att baka muffins till frida som jag skulle till på kvällen. efter det så färgade jag håret. efter det så lagade jimmy och torbjörn manlighetsfrukost som dom så gärna kallar det. äggröra, stekt potatis och bacon. jag gilla bacon och äggröra så jag klagade inte. jo just ja, det var vita bönor också. äckligt. jag avstod från det. sen så gjorde jag mig iordning och åkte till frida i finnfall där det var partaj på gång =) tjejfest med tillhörande pojkvänner typ :P fast inte min eller fridas pojkvänner. bara de andras. det åt tacos och pratades och tittades på vibratorer och dildosar och annat tillbehör i alla olika former och färger. sexlekaksparty kallas det kanske. kul inslag på en tjejfest.
sen dansade vi till gamla 90-talshits och så åkte jag hem till gärdet. pappa ville inte hämta senare och jag ville veta att jag kom hem nån gång så det fick bli så att jag åkte från finnfall vid tolv.
på gärdet var det partaj hos linn, hon satt och tatuerade tim när jag kom dit, jimmy hade blivit tatuerad innan =) partaj och partaj.. dom var några stycken där iallafall ^^ men så när linn var klar med tim och ställt undan alla tatureringsgrejerna så gick vi hem till oss och skulle laga mat =) sådär mitt i natten runt 1-2 :P haha..jimmy hade lagt kött i marinad nästan 12 timmar tidigare så det smakade inte fy skam. men det var det ju nån som kunde klaga på ändå! hoho.. men men.. whatevahh...
mycket bra kväll och natt. både i finnfall och på gärdet =)
jag och linn satt och pratade och skrattade till närmare 6.00 på söndagmorgonen :P kollade på sjukt roliga videosar ^^

uuuujjj var jag skriver!! finns väl inge som orkar läsa så här mycket... nästan en novell. men med mina skills i att skriva blir väl det en fröjd :p NOOOOT!!! hahha.. jaja, jag har skrivit av mig och kan komma ihåg vad jag gjort nu :P

nu är jag så trött så jag snart somnar med datorn i knäet.
hejdå! det vore ju skoj med en kommentar om nån orkar sig igenom hela inlägget ^^

1 kommentar: