onsdag 31 mars 2010

Idag flyttar vi!


WOHO! idag får vi nyckeln till lägenheten :D ska börja flytta öve rlite grejer ikväll, syrran skulle kanske komma förbi och titta också =) jag vill sätta igång och måla nu på en gång så det blir fint på en gång också =) ska komma på vad vi ska ha för färger bara :O sovrumsgolvet är mörkt blåturkos typ :O haha.. skum färg som attans, men med rätt färg på väggarna kan vi stå ut med det =) nån som har nån idé? =)
jag är verkligen helt slut i kroppen efter jobbet idag, jag har ju sånt fantastiskt fysiskt ansträngande jobb :P haha.. nä, men det var mycket att göra idag, full rulle såattsäj! nästan slut på bullar redan vid 11, så camilla fick baka mer :O å sen blir jag jämt zombieaktig när jag kommer hem efter ett förmiddagspass.. kan inte heller sova middag för ska ju upp imorn med så hoppas på att somna i tid ikväll. men imorn kan jag sova middag innan jimmy kommer hem och vi ska flytta på riktigt =) för sen ska jag inte upp tidigt på en vecka =) like!!

missimjaoarna kommer att vara en aning förvirrade imorgon tror jag :O goomba kommer väl skrika i vanlig ordning när han får åka bur, inte hans favvosyssla, kan skriker och skakar stackarn :O marley tycker att det är rätt spännande tror jag =) teenyadventurekitty och bigfatpussykitty :P

jaha. nähe. ska ta och ta tag i nåt nu då kanske.
lägger upp bilder sen på hur det går med flytten tänkte jag =)
oh! jag ska lägga upp bilder på påskbakelserna jag köpte med mig från fagers idag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar