tisdag 30 mars 2010

lääängesen!

nu är det närmare en vecka sen jag bloggade :O dummadumdum!! mitt nya uttryck bytheway.. har haft skitont i ryggen de senaste dagarna så har kallat min dumma rygg dummadumdum :) det känns lite bättre då.

tatuerandet gick fint =) jag planerar redan nästa som jag knappt kan vänta på :O beroende? i guess? haha.. töntigt att säga efter två tattisar kanske, men det är ju så hääftigt! och så glad jag blev efteråt! som att shoppa fast bättre =)
det tog lite mer än en timme, och gjorde ont, men inte så ont så jag inte satt och fantiserade om en backpiece :P knasigt!
creds till tattoolex här i byn =) en duktig typ det där. bilden tagen av honom direkt när den blev klar, tänkte ta en finare bild sen när den läkt klart och så =)

haha jag har haft ett kuvert med pengar i sen jag fyllde 19 (konstigt att de inte försvunit va?!) jag trodde att det var tusen kronor, som skulle gå till tatueringen, men det visade sig att det var 1500 =)) 500 kr mer än vad jag trodde alltså :D good for me! har för övrigt de kvar i kuvertet eftersom jag inte hittade på de då på morgonen när vi skule gå till tatueraren. jag tänkte ta ut pengar från mitt kort till det istället, men hade 30 kr på kontot :@@@@@ så jimmy fick betala =) så nu har jag massor med pengar i plånboken och 1500:- i ett kuvert och tatueringen betald :O blir tokig av att ha pengar i plånboken, de bara försvinner när de ligger där, känns bättre att handla på kortet.

jag borde verkligen ligga och sova nu, som vanligt. ska jobba förmiddag imorgon så börjar sju. slutar vid ett så inte så farligt. har två förmiddagar framför mig och sen 7 dagars ledighet =) som ett påsklov faktiskt! inte dåligt!

jag har helt slaviskt börjat följa en massa bloggar... den värsta sorten dessutom. men jag kan inte låta bli! kissie, paow och kenza :O dessutom sett ett avsnitt av bella&tyra :O hu.. jaja! nu var det sagt! dags för avgiftning nu?

ska försöka att somna till en film nu.nattinatti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar