fredag 19 mars 2010

sjuk, tråkig dag.

har mått inge bra alls idag. illamående och ont i magen. strunt!
men är bättre nu iallafall så blir jobb imorn. (idag?)

har inte hänt nåt alls idag. har legat på soffan och kollat på tv och grejat med datorn. hittade ett program på nätet där man kunde göra lägenhet i 3d, så det sysselsatte jag mig med i nån timme =) gjorde hal våran nya lägenhet, men så blev det nå knas så översiktsbilden funkade inte som det skulle, kunde bara se och snurra bilden jättelångt ifrån så såg ju ändå ingenting. printade iallafall en bild på när jag hade gjort iordning vardagsrummet =)
dåligt program egentligen för det fanns inga tapeter eller golv att lägga till :O inte som jag hittade iallafall. om nån har nå tips på annat program så blir jag happy =) det var rätt underhållande.
en bild på det jag hann göra innan det blev knas. inte så mycket att se :P ungefär som vi har nu ^^ hoho! fantasifullt va ^^ köket blev jäkligt snyggt så synd att jag inte kunde visa det :O
vill ha ett sånt där vardagsrumsbord.. det finns på ikea för 2 500:- :(



nu ska jag nog lägga mig med täcket i soffan och kolla när jimmy spelar home, som inte är beta-version längre, och försöka sova. hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar