fredag 5 mars 2010

när man inte känner sig så nöjda vad gäller andra saker...

oj vad dålig jag varit på att blogga.. har inte riktigt orkat eller vetat vad jag skulle skriva.
men nu ska jag skryta lite :D jag var med i en fototävling igen genom ställdalens fotoklubb, CUP 2010, kommer inte riktigt ihåg vad den har för syfte eller så.. men det är iallafall nån sorts fototävling där en annan fotoklubb bedömt bilderna.
ja nu till saken! jag kom på andra plats med den ena bilden, och på nionde plats med den andra. sammanlagt fick jag 31 poäng då, och mest av alla :D så jag vann hela tjosanet! :D ibland kan man få känna sig lite nöjd =)
samma gamla bild som jag använt förut var den som kom på andra plats.. tycker att den är så tråkig.. men det är ju en fin bild, and then? nä.. men jaja..

kommer inte ihåg om det var den här eller nån annan, men om inte den här så är den väldigt lika iallafall. jag hade med bilden på utställningen jag och frida hade förra året.


jaja.. slutpratat. nu ska jag gå och duscha och kanske bada.. har inte bestämt mig för om jag bara ska duscha eller bada också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar