tisdag 16 mars 2010

ny frilla, ny bild. LÖRDAG!!


nu frilla, ny bild! det blev inte så happy, men jag är glad egentligen =) jag är inte så fotogenic.... :O
har plattat håret idag alldeles själv =) gick väl sådär :P blev inte lika snyggt som när jossan gjorde det, jag fick det inte lika spikrakt, men rakt är det ju iallafall :P
har fixat håret och sminkat mig lite extra fint idag, bara för att jag är ledig och det känns som lördag. så jag låtsas som att det är det.
min plan idag är att först vänta tills jimmy eller linn kommer hem, får se vem som kommer hem först :P sen ska vi gå till apoteker och hämta kattmedicin, till tatueraren och kanske boka tid (först se vad han har gjort och fråga om han kan göra nåt jag vill ha) och sen gå till ica och hämta paket =) bra plan tycker jag.
tänkte att det skulle ha blivit lite tidigare, men jimmy åkte och tränade för två veckor sen, så får bli när han kommer hem för jag vill ha sällskap av honom =) haha oj vad disträ jag blev!! lyssnar på radio samtidigt, ska ju stå två timmar ^^ hoho! så fel det kan bli.

nu ska jag ta och sluta sitta i soffan. hejhej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar