onsdag 10 mars 2010

örebro

fin vårdag idag! nya jackan fick premiära i det fina vädret =)
filmen var bra, mycket bra. fin och alldeles så som tim burton och hans crew är.
det blev lite panik innan bara. jag hade reserverat biljetter igår, men när jag skulle ta ut dom så fanns det ingen reservation på mitt nummer, men hon i kassan fixade så vi fick bra platser ändå, det var inte så mycket folk. träffade helene där också, träffade henne sist jag gick på bio också :P heh.. köönstigt! såg även en till gammal klassis på bussen hem. fyfan vad jag hatar att åka fram och till baks till örebro. så tråkigt.

vi har tagit det väldigt lugnt i örebro idag, hunnit med att strosa runt utan något egentligt mål. jag blev lite nervös över att jag inte hade nåt att köpa och knappt var sugen på att köpa nåt heller :O när händer det liksom? shoppoholicen i mig gömde sig. men när jag kom in på scorett och såg att de hade 70% rabatt på massor med skor kom den fram igen ^^ hittade en par finfina stövletter i nån sorts grön mocka. låter ju skitfult, men det var nästan gråbrungrön färg... hm.. diskret färg iallafall som var fin. köpte även med en spraburk med inpregnering till dom så dom kan hålla sig fina ett tag.
mitt mål med att gå in på scorett var att hitta ett par bra skor att jobba i, fotriktiga och sköna. ...vet inte hur fotriktiga de jag kom ut med är :P haha... yäyä.. jag kollade iallafall efter ett par såna men hittade inga.


nu orkar jag inte skriva nå mer. är trött. sääängen!!! ja tack!

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera