måndag 8 mars 2010

dålig bloggare

.. fast inte lika dålig som syrran :P som har fått käll av mamma för att hon inte bloggat sen september :P så nu har det kommit upp ett inlägg idag! woho! duktigt! får se om de håller i sig? :O

jobbade idag mellan fyra och åtta. städningen tar så mycket längre tid nu när det är jätteskitigt ute. allt annat idag gick väldigt bra. räknade rätt med kassan idag och behövde inte räkna om nåt alls, höll ordning på siffrorna =) socialdemokraterna bjöd på fika idag på fagers mellan 15 och 18, kaffe och bulle =) snällt av dom.
imorn jobbar jag mellan sju och elva, bästa passet avaahhh!! den här veckan är väldigt bra =) ledig onsdag och torsdag och sen jobbar jag helg.

************

jag har följt en blogg om en tjej som varit svårt sjuk i cancer väldigt länge, hon fick diagnosen ett halvår efter att hon fått barn. sen i november 2009 har hon kämpat mot sjukdomen som inte varit nådig mot henne. så idag skrev hennes pojkvän att hon inte kommer att vakna igen, de väntar bara på att hennes kropp ska lägga av helt.
tänk att man kan bli så berörd av en helt okänd människa.... fytusan. hemska hemska sjukdom!
http://annajansson73.blogspot.com/

2 kommentarer:

  1. Jag kommer ihåg när Linnea länkade till den bloggen. Jag bara gråter när jag ser den, så har inte vågat läsa värst mycket ur den. Tårarna tar som aldrig slut!

    SvaraRadera
  2. ja, det var där jag hittade den också, har följt den sen dess.. helt fruktansvärt att läsa...

    SvaraRadera