onsdag 3 februari 2010

what were you guys talking about?! .. FOOTBALL!! what were YOU talking about?! ...SHOPPING!

(citat från trainspotting)

jag drog med mig jimmy till örebro idag =) kollade på ur&penn´s hemsida och där stod det att de hade rea sista veckan nu, så ville åka dit och använda mitt fina presentkort =) sagt och gjort, vid tre åkte vi. kom ju på det typ tio över ett så missade precis ett-tåget, så det fick bli vid tre istället. gick ju bra det! men vilket snöoväder det varit! :O ush.. inge vidare.
väl i örebro så gick vi först in på indiska och såg att de hade massa rea, hittade direkt en finfin lampa som skulle passat fint i vardagsrumsfönstret, i turkost glas. tänkte att vi skulle gå in där sen när vi vart in på MQ och ur&penn, men glömde det så det blev ingen lampa :(
så vi gick till ur&penn och tittade på fina klockor, hittade två stycken som jag gillade massor så köpte båda två :D det var massa rea, den ena skulle ha kostat 1500 och den andra 5 eller 600 (konstigt skrivet men man säger ju så? ah ni fattar :)) men eftersom att det var sån rea så blev det bara 750 sammanlagt :D la till försäkring på båda så det blev 900... 100 kr kvar på presentkortet :D det ska få gå till en femtedel av en jetset sen när jag bestämt mig för vilken färg jag ska ha =) hmm.. klockor alltså. det blev en grej tydligen med såna.. coolt tycker jag :D väldigt bra present! tack mamma och pappa! =)
sen bar det av till MQ där jag också hade presentkort. hittade massor, men det blev bara en jacka och ett par brallor. men det är såna saker som jag verkligen inte brukar köpa. jackan är lila :D i mocka och typ skinnpajstil. om man nu kan säga så, en sån där med dragkedja på sidan, kort var den också. skitsnygg!! och nedsatt från 999:- till 299:- ^.^ byxorna är typ chinos, ganska facinerad över att jag kunde ha dom och att dom satt bra, brukar aldrig sitta snyggt på mig, men det gjorde dom här så blev väldans glad :D också på rea, 400:- billigare :D har fortfarande massor kvar på det presentkortet =) blir en hel del sommarkläder där tror jag bestämt :D
tack släkten! =)

haha vettetusan om det är så intressant att läsa det här men jag tycker att det är skojigt att skriva :D det är väl kanske nu man ska lägga upp bild också? hm.. ska kolla om det finns nån bild på klockorna jag köpte iallafall...

jag hittade :D men dom gör sig så mycket bättre på riktigt..




såg att den här modellen heter "godfather" :D coolt! fanns visst i svart och silver också, men finast i den här färgen, passar mig himla bra tycker jag =) den är sjukt tung och stor! får bli en partyklocka och den andra en vardagsklocka ^^



vi tog oss en ordentlig middag på donken också ^^ haha.. brukar aldrig vilja äta där men eftersom att jimmy egentligen inte ville följa med men ändå gjorde det så föreslog jag att vi skulle äta där, för han gillart ^^ och det var gott idag för ovanlighetens skull =)
sen var vi jättemätta och gick till tåget, och på tåget fikade vi kaffe och mazarin =) riktigt nyttig dag måste jag säga :D haha... bra dag iallafall =)

nu ska vi mysa i soffan och kolla på nya serien community =) verkar skoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar