torsdag 11 februari 2010

väska, strumpbyxor, tunika, sjal, bh, trosor x 2, strumpor... det var shoppinglistan för idag =) eller det var det som följde med hem, det som stod på listan var underkläder.. men det var ingen av resten av sakerna som kostade mer än 49 kr :P hähä... underkläderna däremot..... :O aja, det är sånt som behövs :D och som gillas!
ah just ja, leggingsarna kostade väl 99 eller så, så de var ju dyrare.. men det är också sånt som är ett måste.

var på systemet för första gången idag :D det var spännande. ganska läskigt också... tyckte att personalen tittade på mig som om jag var för liten :P haha.. men det gick bra iallafall. gillar självplock. inte lika pinsamt då =) eller nåt.

jag jobbade imorse mellan 7 och 10.45, då skulle jag och linn åka till örebro. men hon hade försovit sig :P så jag åkte in själv med 11-tåget så kom hon in vid 14 istället. gjorde ju inget egentligen, jag provade bhar sålänge och det är ju ändå inte så roligt eller nödvändigt med sällskap då =) hittade en fining! hittade många, men en som jag köpte iallafall.

nu är jag så sjukt trött så jag förstår inte riktigt varför jag är vaken. somnade halv 3 och gick upp halv 7 och varit igång sen då :s inte riktigt sen jag kom hem vid sju, men vaken iallafall =)

natti natti!! nu snabbspolar vi till imorgon vid åtta på kvällen så jag är ledig =) WROOOOM!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar