tisdag 9 februari 2010

kladdkaksballerina

jag upprepar, kladdkaksballerinor är det godaste! bästa effekt blir det om man doppa i kaffen :d det står till och med på förpackningen ^^

jag har kommit fram till att jag ska köpa mig en sån där fantastisk träningsmaskin =)
kommer få en bra lön nästa månad tror jag, och så har jag fått klartecken av jimmy att den får flytta in i sovrummet =) hihi! köra hårt varje dag och bli snygg till beach 2010? mmmh det hoppas vi på! ^^ får se om jag gör slag i saken, men jag ska försöka :)



jag har jobbat idag 13-1830.. fick gå tidigare för att det var stickcafé så catarina tog över då. sjukt skönt att få gå hem utan att städa allt. det är så tråkigt.
blev av med min lediga torsdag :( ska jobba förmiddag då. tänkte åka till örebro tror jag då på eftermiddan, med ett tåget. ska väl inte gnälla så mycket över att jag får jobba mer antar jag. det blir ju som sagt fina cash på kontot sen =)
vi har fått ny kassaapparat idag, den är fin och funkar ungefär som den gamla fast lite bättre.

när jag kom hem så hade jimmy städat hela dagen så det är jättefint här hemma nu :) dock så står det 6 stycken soppåsar i hallen... jag blir lika irriterad varje gång det blir fullt i soppåsen, över att de har stängt igen sopnedkastet och ställt soptunnorna ljusår från vårt hus... (känns så iaf) de kunde väl åtminstone ställa soptunnor utanför vårt hus också? de är liksom åt fel håll, man går ju oftast upp mot byn om man går nånstans, inte mot bångbro, men de tyckte att de skulle stå där längst borta. felfelfel...
kråkorna skapar ganska mycket skräp, därav alla soppåsar, vårt hem såg aningen risigt ut, men inte som en soptipp :P

nu är jag trött och ska bädda ner mig i soffan och kolla igenom min ELLE-tidning (inklusive trendbibeln) jag fick häromdagen :)
ska nog unmundiga en och annan kaka också ;) (beach 2010 here i come!!) :P


(random bild från elle.se) sjukt snygga skor......

1 kommentar: