onsdag 17 februari 2010

skrikande fåglar och krafsande råttor

så låter det i vardagsrummet nu :O råttorna gör väl imnte sådär jättemycket liv av sig egentligen.. men krafsar gör dom..

den här dagen har inte varit helt fantastisk så här långt... sov skitdåligt igen och vaknade illamående. dom som tror att jag är gravid pga det kan ju gå och lägga sig för så är det inte. punkt. en av de vanligaste biverkningarna var tydligen illamående.
drömde skitdåliga mardrömmar igen. ush.. det kan alltså förstöra en hel dag.
skulle med pojkarna och simma idag och letade reda på badkläder, gick sådär. hittade sportbhn (vilket är det närmaste jag kommer i badklädesväg för tillfället..) men ingen underdel att ha på mig :( så jag hoppar det och stannar hemma och tjurar istället. bläh... happy daaaays!!

kanske vill syrran och noel komma och hälsa på =) vore trevligt.

nä nu ska jag sluta spy galla över bloggen, det blir dålig stämning ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar