fredag 5 februari 2010

mysmimmi goes surroundsystem!

haha! jimmy berättade just det roligaste!!
han satt och spelade tv-spel med torbjörn och lars och buddha och kanske nån mer, med headset. dom satt och spelade ett tag och jimmy lät jättefånig eftersom jag bara hörde han och inte dom i andra änden, han hörde dom i örat bara. (dom andra var alltså hemma hos torbjörn)
sen slutade jimmy spela, och tydligen började gosa med goomba och pratade en massa med honom och pratade om att det var så synd om han för han fick ont i magen och kräktes av räkan han fick smaka tidigare..
så ringde torbjörn till jimmy och sa "sluta prata... vi hör dig. i hela vardagsrummet"

hahhaha!! jag tror jag dör... :D

2 kommentarer:

  1. Hahaha fy fan va roligt

    SvaraRadera
  2. Maaaaah! Typ det roligaste jag har hört på länge. Jag tror jag dör!^^

    SvaraRadera