fredag 5 februari 2010

fixat!

helt plötsligt funkar det som det ska igen =)
ändrade om så det blev lite mörkare nu och med orange text.
vad tycks? bättre innan allt började krångla? eller bättre nu?
tyckte att det blev rätt fint med mörkare bakgrund när jag lägger upp bilder.

blä jag kan inte sova och känner mig som en skit.. trött är jag men huvet bara snurrar så blir knäpp. ligger i soffan och slösurfar och slötittar på tv.. måste upp i tid imorn så jag kan somna i tid så jag kan vara vaken ordentligt på lördag när jag ska upp och jobba halv sju... -.- är inge sugen på att jobba. vill vara leeedig!! jättelänge!
men så ska man inte säga för det är bra att jag har jobb och det är jag tacksam för.. inte så lätt att få jobb i den här hålan, när man dessutom inte har nån utbildning alls.
MEN man kan vara osugen ändå...

nu orkar jag inte skriva nå mer, ska försöka sova ändå.. kanske går om jag tittar på tv och kopplar bort hjärnan lite :)

hoppas ni alla (10-15?) som läser min blogg gillar nya designen =) vore skoj om nån kunde ge lite respons? =)

natti natti!!


en bild på lilla gärdet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar