onsdag 24 februari 2010

den ständiga huvudvärken....

har haft huvudvärk och lock för öronen nu i flera dagar.
men åt sista medicinen igår iallafall. hostan har försvunnit så den gjorde ju vad den skulle :P men har mått dåligt sen jag började. nu borde det gå över tycker jag =)

sitter och kollar runt på en massa tatueringar och blir som vanligt väldigt sugen på att skaffa en själv =) har pratat om det så länge nu så det börjar bli dags. ska nog ta en tripp till tatueraren nästa vecka =) vi har ju fått en här i byn, och han verkar inte vara så dålig =) ska se vad han gjort i färg och så om det blir där eller hos nån annan.

idag fyller pappa år =) grattis till honom!
imorn fyller mamma. ska till ludvika med henne innan jobbet och handla lite. eller mycket.. tänkte storhandla mat och så förmodligen nå gardiner till nya lägenheten =) bra å börja i tid ^^ nä men det är bara 5 veckor tills vi får nyckeln :D kan börja packa snart ju. spännande!

börjar jobba klockan tre idag så jag slöar i soffan innan det är dags att gå. jag har varit så slut när jag kommit hem varje dag nu så skönt att vara vaken och hemma. borde väl kanske göra nåt vettigt men struntar i det :P ska ta och äta lite frukost/lunch snart kanske. har inge frukost hemma så blir lunch istället.
jimmy är och jobbar idag, han fick ta den sista mackan =) måste baka bröd igen. skulle behöva ha en brödbakardag och lägga några i frysen så man slipper baka bröd flera ggr i veckan. måste komma på lite nya recept också..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar