måndag 15 februari 2010

dumma hals

ska till doktorn idag och kolla om man kan göra nåt åt min rethosta som aldrig ger sig...
funderar på om det är onödigt eller inte. men har ju hostat och snorat sen jag blev förkyld i slutet av november. och så en till förkylning i början av januari.. hostar fortfarande.
blä jag har mensvärk också.. känner inte för att gå nånstans. undra om man ska ha solbrillor på sig idag kanske? man blir ju sjukt bländad när det är sol och snö ute =) fast det är väldigt fint =)


hihi goomba fick posten i huvet idag :P han låg innanför dörren när posten kom :P poff
det var ingen ting post så det gör inget att jag skrattar. han blev bara lite skakad. kanske lite knäpp i huvet också för nu sitter han och tittar in i väggen bakom gardinen :O

nä jag ska väl ta och göra mig iordning och gå..
häjdå
jag återkommer om vad doktorn sa sen.. kanske

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar