fredag 5 februari 2010

two (three?) fat ladies


vilka äckliga damer :O dom ser så elaka ut! och lagar bara skitäcklig mat, det ser inte ens gott ut :O uhh.. britter är inte så heta faktiskt.. fast dom där tog nog priset. får lite åldersnoja, tänk om man blir å se ut sådär när man blir gammal :O haha!! näähhh..


jag har ätit cambridgemat idag, har fått för mig att jag ska äta upp de påsarna vi har kvar , två om dagen och så ett mål mat om dagen, och så frukt emellanåt. borde blir bra. får i mig lite mindre skit och ändå mat. får väl se hur bra det går. men tycker att det vore bra när jag jobbar iallafall, vilket jag gör nästan varje dag ändå så. synd bara att jag bara har dom äckligaste smakerna kvar, banan, vanilj och jordgubb (i den ordningen, jordgubb nästan oätlig) :O men får väl gå. sen om jag tycker att det funkar så köper jag mer nästa vecka. i goda smaker =)

nu ska jag göra mig iordning, fick gå till jobbet en timme tidigare än vad jag skulle idag så ska vara där vid två.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar