onsdag 5 maj 2010

BRB!

ehm, ja det var ett tag sen sist nu.. 10 dagar tror jag.
fick lite skäll av linn idag över att jag inte uppdaterat på länge, så lär väl göra det nu =)

dagen började med att jag vaknade tidigt som jag gjort de senaste veckorna nu, till och från. har blivit "morgonpigg" och kvällstrött.. jag somnar när vi börjar kolla på film på kvällen så vi hinner aldrig se en hel film i sträck :P sen har jag vaknat runt 8-9 och inte kunnat somna om oftast :O men idag så somnade jag om efter en liten stund och sov lite till. besvärligt när jag och jimmy har olika dygnsrytmer, och jag tycker att det är så tråkigt att gå upp själv :P

vi gick upp till fagers vid ett tiden och kollade mitt nya schema. så köpte jag en kula bubbelgumsglass :P konstigaste glassen. tilda var vid loftet och såg ensam ut så vi gick dit och hälsade på henne en stund, tills hon skulle göra våfflor, då gick vi till ica och handlade.

när vi kommit hem så ställde vi in sängen i det färdigmålade sovrummet :D ojijojijoj vad fiiiiiint det blev!! förhoppningsvis så kommer det upp bilder imorgon, både före och efterbilder =)
det blev så sjukt mysigt med färgerna. golvet har ju en jättehemsk färg som inte alls funkade med de babyblåa väggarna som var innan, men vi målade om med en brun fondvägg och resten i en röd, lite rosaaktig färg, indisk röd.. eller vad man nu ska kalla den. allt blev iallafall att passa jättebra tillsammans, till och med golvet blev fint nu, haha! och så har vi ljust träfärgade sängbord och bokhylla =)

är så supernöjd med den här lägenheten =)
(trots att ingen av dörrarna funkar som de ska......)
det är så stort och luftigt och ljust

däremellan allt så var vi hem till linn en sväng med lars som var här och drack kaffe, och tittade på när hon tatuerade tim =) kalasbra blev det! finns säkert bild på facebook, på tattoo-linnsan =)

nu ska jag försöka få jimmy att sätta sig i soffan och ta det lugnt. han springer omkring och plockar med allt :P han har fixat iordning så mycket här idag medans jag fixat med jobbgrejer =)
<3

1 kommentar: