fredag 28 maj 2010

Bite the bullet

det blev en liten glass på loftet idag med sofia. det var naaajs! soligt som tusan så jag fick lite färg på mig, men bara lite, för jag blev rädd för att jag skulle bränna mig. har just inte varit i direkt sol sådär än. måste se till att sola lite nu innan jag börjar jobba på bryggeriet, för då kommer jag sitta inne hela dagarna en hel månad :P fast för en gångs skull vara ledig på helgerna :O häftigt! haha.. jag har nog inte varit jobbfri tre helger i rad på över ett år :O om inte mer. två helger har jag nu varit ledig, men jobbat desto mer i veckorna. men det är fint att jobba och få massa pengar sen :D så jag klagar inte, jag bara påpekar ^^

ska ut och och lapa lite mer sol nu strax med linn =)
jimmy har fått hem sitt efterlängtade tv-spel nu så jag får roa mig på egen hand :P tur jag jobbar i helgen så han får lite lugn och ro med det, jag är så dålig på att roa mg själv, jag vill ju bara prata hela tiden ^^

titt vad duktig jag var nu! två inlägg på samma dag :O säger kanske nåt om hur rastlös jag är idag :O

just ja! roligaste låten just nu: Little Majorette - Bite the bullet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar