lördag 29 maj 2010

dummadummaarvika

torterade mig själv lite med att gå in på arvikafestivalens hemsida och kolla vad de släppt för band nu under tiden jag ignorerat efter att jag sålt biljetterna...
hoppades på inget bra, men så såg jag att combichrist skulle komma :( hade ju varit awesome å sett dom. såg en liten stund på slutet när de spelade för nåt år sen, kommer inte ihåg vilket år, och det var ju sååå coolt! sjukt tung musik. trummisen var helt galen. hm. bitter

bitter...

men hey vad jag ska ha roligt på mitt nya jobb :D *försöker överleva*
jag ser väldigt mycket fram emot mitt nya jobb, men det är ju katastrof att vi inte åker till arvika i år :( hade blivit 5:e gången nu. många tycker säkert att jag överdriver och är lite over the top, men så här är det, det man ser fram emot varje sommar har varit arvika ju.....

och nej jag har absolut inte tvingat jimmy att sälja sin biljett, jag sa att jag var tvungen att sälja min pga jobbet, och sen antog jag att han skulle åka ändå, men så sa han att han inte ville åka om inte jag följer med. det är jag såklart inte ledsen för, men jag skulle aldrig tvinga honom till det, vilket vissa säkert tror. (morr)

oj vilket tråkigt inlägg. jag är egentligen glad, mamma kommer hit med en nyfångad och nyrökt firre snart =)) snäll mamma!! (kanske borde ge henne morsdagpresenten nu då eftersom jag jobbar imorgon)

1 kommentar:

  1. Det är ju bara för irriterande när folk tror att ens pojkvän inte har en egen vilja, har ju hänt att bara för att jag inte ska med på nåt och Morgan då inte heller vill åka så har folk trott att jag tvingat honom att stanna... som att han inte har egen vilja! Så jag förstår ditt MORR.

    SvaraRadera