fredag 7 maj 2010

vart tar alla hårnålar vägen?!

gick just med i en grupp på fejan med den titeln och kom att tänka på igår :P
jag och jimmy hade varit i gamla lägenheten och plockat en massa grejer. så såg jag att det låg hårnålar ÖVERALLT! på golvet, på diskbänken, på fönsterbrädan... you name it.. (finns inte så mycket fler ställen eftersom det inte finnt nå möbler)
jo så jag tänkte att jag tar med mig några, hade dock inga fickor så la de i bhn :P bara det att jag glömde bort det sen. så på kvällen när jag klädde av mig, så tänkte jag inte på det, men så sa jimmy "sofie, nu sitter jag här med bh på foten och fjorton tusen hårnålar överallt" ... .:P det var en rolig syn :P hähä... nu vet jag vart hårnålarna tar vägen, de gömmer sig tills man flyttar och då ligger de på golvet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar