måndag 26 april 2010

joppa joppa!

blev långdag idag på jobbet. pengar är ju alltid fint. -->
igår var vi i örebro och shoppade loss ordentligt =) blev en ny tv-bänk, vardagsrumsbord, matta och en massa småsaker. orkar inte riktigt skriva nå mer nu. är trött, det har varit en lång måndag.


idag kom jag på nåt nytt. såg en påbörjad mexikansk döskalletatuering och blev sjukt sugen på en egen sån =) en otroligt tjejig sådan eftersom jag inte är nån döskalleperson (..längre?) men med en massa färger och blommor kan det nog bli riktigt jag ändå :D de är ju så snygga!
men nu när jag försökte hitta på en bild att lägga upp här så hittar jag bara fula :O vart har jag sett fina? haha.. yäyä..

jo nu hittade jag! den var fin =) fast vill ju självklart ha en helt egendesignad just för mig ^^ frågan är väl bara vart jag ska ha den? sen vet vi väl vid det här laget att jag är den veligaste som finns och inte kommer att göra en sån nu och kanske inte alls. men visst kan man väl få önska och fundera och fantisera lite =) jag gillar inte riktigt att lägga upp nåns bild och inte kunna länka till den personen, men det gick inge bra för mig så hoppar över det. det ser ut som nån affär iallafall så.

det blev visst lite text iallafall

och lite till nu kom jag på.
såg kissie idag på tv, hon var med på förkväll. det var lite intressant. torbjörn tyckte inte att det var intressant :P
nåt som var kul var att amelia (hon med tidiningen) hatade kissie och allt som hon stod för :P min egna tolkning såklart.

herregud jag är för trött för att skriva nå mer. orkar inte ens rätta till alla rött understrukna ord... kan man säga så?

herrårå!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar