fredag 28 maj 2010

uppe med tuppen! (bildspecial!)

vaknade strax före åtta och kunde inte riktigt somna om, blev stressad och fundersam över skolanfunderar på om det var den här veckan eller nästa som var sista chansen att lämna in nåt, hoppas på nästa.. hm. ja jo men jag har för mig att det är sagt att jag ska studera fram till 11 juni. kom jag på nu när jag började skriva :P ja men så bra då! haha..
nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, har duschat redan så det är ju klart. kanske skulle kolla vad jag ska ha för kläder idag.
tur jag gick upp för nu kan jag somna tidigt ikväll förhoppningsvis, ska jobba i helgen så bra att vända rätt på dygnet.

igår var jag och jimmy och mamma i örebrooch shoppade lite. tanken var att jag skulle köpa mig en crosstrainer, men tydligen är det inte säsong för sånt nu, så de flesta butiker hade bara en variant inne, och då låg priserna på 4500:- och uppåt, utom en som kostade 1700:-, men den var dålig. så det blev ingen. får väl gå ut och promenera helt enkelt -.- kanske kan bli en i höst istället, om jag har nåt jobb då.
men fick med mig tre par skor hem iallafall =) ett par helt lila ballerinor med lite knyt i lite sån converse-stil, fast med mindre tyg (hittade ingen bild på dom), ett par svartvita med liten kilklack och ett par fina klackisar =) like it alot! får se hur länge jag kan gå i klackarna utan att mina fötter dör, de var inte superhöga, men rätt smal klack och tunn sula under, så det blir hårt. yäyä, ska man vara fin får man lida pin =) de andra två kommer iallafall vara storfavoriter i sommar.
hittade också ett par jeansshorts på "rut m.fl", det var en trevlig butik med kanonpriser =) nya hänget måntro?
en fin t-shirt från gina blev det också =) fanns massor med fina, stod och valde mellan den söta eller den coola :P den coola var en grå med nåt sorts porträtt med en döskalle och militärinspiration tror jag det var. det blev den söta till slut... :P

har till och med engagerat mig och letat reda på bilder på några av fynden idag =)
köpte gardiner också, vita i tyll, till sovrummet. fick bild på det med =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar