onsdag 12 maj 2010

Jag ska jobba på bryggeriet :D

jag var ju på anställningsintervju igår på bryggeriet, sökte jobb som innesäljare. det verkade gå bra och det verkar vara ett trevligt ställe att jobba på. och det var ju bra. för jag fick jobbet! :D
de ringde idag och sa att jag fick komma och jobba hos dom :D inte för än i sommar det blir ordentligt men ändå :D i is happy ^^

har jobbat på fagers idag på förmiddagen, massor att göra. det var full rulle hela förmiddan. så när jag kom hem slängde jag i mig lite mat och började tvätta. tydligen måste man boka båda maskinerna när man ska tvätta och jag hade bara bokat en av dom. bläh.. så då kom den en och ville använda både torkrum och tvättmaskin.. fast var klar med den maskinen som tur var.. dock hade jag hängt tvätt i båda torkrummena..... hm. skumt att man inte bokar hela tvättstugan.. men det kan väl kanske vara bra då ändå. hade helt sjukt mycket tvätt. linn var snäll och visade hur jag skulle göra med allt eftersom det var första gången jag använde tvättstugan :P

nu ska jag gå ner och hämta tvätten i torkrummet så tanten slipper bli arg, hon verka vara en sån där tjurig en som kan bli upprörd om torkrummet inte är ledigt när hon vill...... (fast vem skulle inte det?:P) höhö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar