söndag 9 maj 2010

AVATAR

det blev impulsbio idag =) morgan och liz frågade om vi ville med för de andra som skulle med kunde inte, och de hade bokat biljetter, så vi följde med :D
de har tydligen 3d-bio i ludvika, det är ju kanoners.
Avatar är den bästa filmen jag sett, gåshud genom hela, tårögd stundtals. jag kommer nog aldrig sluta fascineras av hur bra den är.
men när den var slut så satte dom på ljuset nästan innan sluttexten börjat rulla. minuspoäng på det. det är verkligen en sån film som jag vill sitta kvar och smälta filmen och lyssna och titta på eftertexterna....
hajpa deluxe, men det är svårt att inte göra.. märkligt.

det var andra gången vi såg den nu, fast första 3d bion jag nånsin varit på.
det var inte riktigt som jag trodde, ibland märkte man ingen skillnad just, men det var sjukt coolt när man gjorde det =)

är aningen ofokuserad på skrivandet, kollar på tv samtidigt, det är ett progam om origami, sjukt fascinerande och galet.
nån hade gjort en drake med 1000 fjäll av ett ark O.O

ska kolla klart på programmet nu.

hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar