tisdag 11 maj 2010

drömmar

både jag och jimmy har haft konstiga nattliga äventyr de senaste nätterna. en natt så vaknade jag helt hysterisk och var säker på att det var spindlar i hela sängen, natten efter så pratade jimmy i sömnen, sa massa roliga saker som jag var duktig och skrev upp :P inatt så drömde jag massor med konstigt så jag vaknade på skitdåligt humör och ville helst inte gå upp ur sängen idag. och så är jag lite nervös inför arbetsintervjun idag. men syrran ringde och tog med oss på frukost på loftet, där det inte alls var så varmt som jag hade velat. jag hade tagit på mig mina nya sommarskor, dagen till ära, premiäranvändning! blev väldigt kall :(

marley går omkring och pratar och leker med sin bästa leksksråtta =) helst vill hon leka med den i soffan, för då kan hon stoppa in den bland kuddarna och krafsa reda på den, men soffan blir så förstörd av det, så det får hon inte. synd att hon inte förstår sånt.. :P

jag tror jag skriver om tuttpartyt ikväll istället. det var skoj iallafall

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar