torsdag 6 maj 2010

igen!

jahadu., nu uppdaterar jag idag igen, inte dåligt va!

hm.. dagen började med en cykeltur upp till fagers, sen frukost, sen dusch, sen lägenhetsplock, sen hem och äta och sminka, sen jobba, sen hem, sen upp till ica med jimmy och linn, sen laga mat, sen äta, sen sitta i soffan och slöa.. and here i am =)
hoho..

jag är jättedålig på att lägga in bilder på datorn.

imorgon är det partaj men jag jobbar eftermiddag och sen lördagmorgon, så jag hoppar det. väldigt synd eftersom ullis ska vara med, som inte har varit med på två år :P määän det ska regna imorgon och då måste jag gå över hela byn fram och tillbaks sent på kvällen när jag är trött. så sorry badasses!! har ingen stänkskärm på cykeln så kan inte cykla när det regnar.
tur man jobbar ibland så det blir lite lugna helger ibland :P höhö...

nu ska vi äta (ja, vi äter jämt) jordgubbspaj och vaniljsås :D

så här mysigt hade vi i köket för några veckor sen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar