måndag 12 april 2010

snor

sitter och snorar och hostar nu igen. förkyld för tredje gången i vinter (nu är det väl vår, men det gills ju ändå som vinterhalvåret, nästan.)
hoppas på att det inte blir värre imorgon, men det känns inte riktigt som det, det är nog en försiktig förkylning. *håller tummarna*
ska jobba mån-fre 15-18, kortkorta dagar... men slipper städa <3

mig helg:
jag har haft en sömnlös helg med mycket jobb. gratulerat lillebror, en gång i lördags hos syrran och en gång igår hos mamma och pappa med släkt. linn tatuerade mig i lördags igen, ett litet rött hjärta brevid karamellen ovanför fotknölen =) blev riktigt fint! det blir nog nå mer småkrumelurer därikring... eller... just ja, det gör ju ASONT att tatuera sig där :O fiifan! den lilla som jag gjorde nu sist tog knappt tio minuter, men satan vad ont det gjorde!

natten till lördagen gick inge bra. jag vaknade tjugo över tre på natten och somnade inte om. alls. började jobba halv åtta och slutade halv fem ungefär. och då skulle jag till syrran och kalasa med bror och jessica och syrran och tilda. var bara där i två timmar för jag var så trött. kom hem och somnade tio :P skönt och välbehövligt.

idag har jag och linn suttit på malmtorget vid scenen där och ätit glass i solen =) häärligt!
köpte mig ett par nya skor idag, lite på impuls :P haha.. behövde (!!!) ett par sandaler som jag kan ha till det mesta, men som ändå är lite fina, och de fanns på oscaria här i byn! de hade kommit in idag så jag var först av alla att köpa såna :D de är bruna i skinn med massa remmar och en liten klack. jag kallade dom för gladiatorsandaler men kom på att det kanske inte kallas så om det är klack på dom? jaja..
jag sa innan vi gick in att jag behövde ett par sandaler utan klackar som jag kan ha varje dag. kom ut med ett par klackar ändå :P som vanligt då!! haha.. svårt det där. men det var ett par bra klackar som inte är jobbiga att gå i, som mina bästa svarta mockastövlar. klacken sitter mer under hålfoten än under hälen, så belastningen blir inte så jobbig på fötterna.

vi har ätit mat på balkongen idag i solen =) gillar våren!!!

vi hörs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar