torsdag 22 april 2010

Shopping!

idag fick vi paket på posten :D bland annat med den här väskan som jag är supernöjd med :D jättebra sommarväska. sen två små vita lampor som påminner som ikea´s lampa "knubbig". blir kanoners i det mörka biblioteket =) lillebrors present kom också, men i helt fel storlek, så får beställa om.... bahh... dumma omvandlingssystem av storlekar. yäyä....
jag vet inte varför det här nu blev en länk. och jag vet inte hur jag får bort det så det får vara.....
precis innan jag skulle och jobba så råkade jag gå in på h&m´s webshop och såg att de hade sån här fin "limited edition" hype på toppar... så det fick bli en sån också =) med den åkte det med en gråmelerad enkel klänning för 49:- och zebramönstrade gästhanddukar till badrummet =) allt det här tillsammans, både det jag beställde idag och det som jag fick idag, gick på ca 400:- =) helt okej pris tycker jag ^^
jag vet inte varför det här nu blev en länk. och jag vet inte hur jag får bort det så det får vara......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar