fredag 16 april 2010

skakis :O

jag hostade så mycket inatt så n har jag tagit hostmedicin så vi ska kunna sova nåt. men jag blir så skakis av den där starka medicinen, lepheton är det jag har. köpte den i vintras när jag var sjuk, första gången den här vintern, och hade lite kvar. räcker nog tills imorgon också. men hoppas på att det gett sig då. det var en rätt lindrig förkylning tror jag. eller så tror jag det bara för att jag varit tvungen att vara på benen konstant och jobbat. eller ja.. jag hade ju sån tur att jag jobbat korta eftermiddagspass den här veckan och börjar 15 och slutat lite efter sju. annars hade det ngo inte gått, förmiddag hade varit rena pinan, tog ju flera timmar innan jag var människa efter att jag vaknat. har vaknat i bra tid hela den här veckan, gått upp före tio varenda dag. skönt tycker jag. tänkte jag skulle försöka fortsätta så =) kan ju kännas lite knasigt att jag då sitter och bloggar 0048 på natten :O men jag har varit vaken så länge varenda natt också den här veckan.. så ja. men nu är jag så svajig så jag vet inte :P har fått skriva om vartannat ord här som jag skrivit nu :pdet känns som att jag är inlindad i bommul eller nåt, hjärnan också. fast mest händerna. och så känns halsen himla bra =)

haha flumm...

vi kollade just på Stepford Wives, som jag velat se sen den kom ut men inte hittat nånstans förut. men nu hade jimmy köpt den (eller lars? förstod inte riktigt hur de gjort.. den finns här iallafall=))
den var himla skum. men jag tyckte att den var precis så bra som jag trodde att den skulle vara =)

Nicole Kidman är ju fantastisk =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar