torsdag 1 april 2010

AAJJJJEEEEE!!!!

fy fabian vad ont jag har i foten! vad är grejen? det onda i ryggen känner jag inte av idag, däremot har min fot gått i strejk nu. kände att jag hade lite ont imorse när jag gick till jobbet och har märkt under hela dagen lite ont när jag vinkla upp foten. så nu när jag kom hem så fick jag jätteont :( sitter still i soffan och försöker lägga foten på nå vettigt sätt men blir aldrig vettigt :( blä..
jimmy måste bli doktor så han kan ta hand om mig :(

det har varit massor att göra på jobbet idag med, fullt upp. mer fullt upp än igår, fick ringa karin en halvtimme innan hon skulle börja och kolla om hon kunde komma då istället, som hon som tur var kunde =) beställningar på toast, grillad ciabata och random smörgås + lång kö, inge bra kombo. som tur var fick jag hjälp av katarina s som egentligen skulle städat i bageriet då.
gjorde mer smörgåsar idag eftersom de jag gjorde igår tog slut fram till tolv ungefär så fick göra mer då mitt på dagen, men det tog lika mycket slut idag med vid samma tid. haha.. ja det är ju bra att folk handlar =)
(nu lät det nästan som att jag sålde de smörgåsarna jag gjorde igår, men vi gör nya smörgåsar varje dag, kastar de som är kvar vid stängning=))

ska försöka vila nån minut nu innan jimmy kommer hem och vi ska börja flytta. myyycket att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar