onsdag 7 april 2010

Onsdag

javisst, idag är det väl onsdag, om jag inte är helt dagblind =)
vaknade idag av att sofia ringde och väckte mig, runt tolvsnåret -_- sov lite för länge tror jag.... jo så hon kom hit en sväng medans vi åt frukost. vi skulle lämna in bilder til gunnar till en fotoutställning som ska vara i helgen. fick först gå bort till gamla lägenheten och hämta bilder och så iväg till gunnar. efter det så tog vi med oss jimmy upp på byn. där gick vi till systemet, för vi ska tydligen på ost- och vinkväll imorn =) blir nog inte mycet vin för min del, men socialt och trevligt. där såg jag en cool vinbox som jag nog måste köpa till valborg eller nåt :p haha.. den är utformad som en handväska typ. ska försöka leta reda på en bild nu kom jag på =) såg den i örebro också när jag var och handlade på systemet för första gången :P fanns ingen bild. får ta kort på den sen när jag köpt. om jag köper.
jag har en bild på vårt fantastiska kök nu by the way =) har ju lovat flyttbilder men inte gett några, så idag kommer en bild på köket by night, taget med mobilkamera så kvalitén är ju superb!

vårt mål med promenaden var ju att gå till färgbutiken för att välja ut färger till sovrummet och biblioteket =) ja, biblioteket, det är vårt tredje rum som vi döpt =)
vi hittade tre jättebra färger och när vi kom hem bestämde vi oss för två av dom, en brun och en röd =)fiint! kommer före och efterbilder sen tror jag, dumt att lova sånt jag inte håller ^^ i will try!
pappa skulle komma hit med färg idag och måla taket. jag tyckte inte vi behövde måla taket men det tyckte tydligen han... yäyä. det blir ju fint! taket blir vitt som vanligt. inga missförstånd här inte.

jag har fixat iordning på kläderna idag också så de ligger inte på en hög på golvet =) naaaajs! nu ska vi ta och äta nåt innan far min kommer.
vi ska äta fläskfilé med rödvinsås ikväll =)) fast ska äta nåt annat nu först eftersom det ska målas först.
hejdå!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar