måndag 5 oktober 2009

Krull

har precis ätit jääättegod mat som jimmy lagade så det var klart lagom tills jag kom hem från träningen =) vilken karl jag har va! <3 det var lax och fullkorn/dinkel pasta och morot och nån sorts pastasås med bacon. asgott. lax är det goodaste som finns ju, jag kan nästan äta det som godis. just löööves it!
var på pilates, det var sjukt mycket folk. vi fick knappt plats. var jättesugen på att träna när jag gick från jobbet, men när jag kom hem så blev jag trött och ville inte alls. men pallrade mig iväg iallafall till slut =) det är en sån skön känsla när man har tränat och gjort nåt bra.

diskuterade lite med jossan om ny frilla idag. stackars jossan får jobba till och med när hon går och tränar :P hon skulle kolla upp möjligheterna med att permanenta mitt hår. det är så långt så hon trodde inte att det skulle hålla i sig nå bra, men om man gjorde på nå annat vis än vanligt så kanske det skulle gå. är så sjukt sugen på kopparrött krull =) kanske får klippa av det lite, men vafan. det växer väl ut igen. är trött på min tillvaro litegrann. allt är samma sak hela tiden, jag kommer ingenstans. och jag kan inte direkt göra nåt åt det heller, för jag måste plugga klart. så jag tar och ändrar frilla istället ^^ men som alltid med mig så funderar jag så länge. jag ska försöka att göra nåt åt de där funderingarna den här gången =) men men... jag är så feg när det gäller hår. fast ska sluta vara det.

på fredag ska jimmy och tatuera sig igen =) då ska jag nog försöka diskutera lite med kwan om han kanske skulle kunna rita nåt till mig också=) hihi..

nu ska jag gosa lite med mina missar =)

hejdå!

1 kommentar:

  1. Jag kommer ihåg så mycket på fyllan :P Exempelvis din bloggadress hahaha!

    SvaraRadera