onsdag 28 oktober 2009

fortfarande vaken :O

vi ska snart gå och lägga oss tror jag.. det börjar bli sent :O hade jag inte somnat på soffan tidigare hade jag nog däckat ordentligt för längesen..
men jag pluggade lite innan nio.. och sen kom liz över. vi kollade på en konstig film som gick på 6:an, open water. den var väl lite fascinerande, och lite läskig. mest för att jag tycker att det är läskigt med djupt vatten.
sen så satte jag mig och målade en stund. fortsatte på nån slags ansiktsbild som jag började på förra veckan..
hehe hade hällt upp svart, vit, blå, röd och gul. och när jag trodde att jag var klar så såg jag att jag inte använt nå av den gula färgen (inte för att jag var tvungen egentligen) så jag började måla gula "streck" och grejer över hela målningen, det blev en rätt rolig effekt. kanske kommer upp bild på den nån gång, får se vad jag tycker om den imorn...


ohh imorn händer det! då blir jag krulltott! och lite korthårigare också dessutom :O eller det kommer väl bli rätt mycket kortare eftersom att det blir att dra upp sig med lockarna :O spännande! men läskigt som tusan ^^
ska även göra prov i naturkunskap, innan frissan.. tråk. kommer att gå jättedåligt, har inte orkar plugga helt seriöst. men jag får det gjort iaf och förhoppningsvis godkänt också.

nu blir det sängen! bums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar