onsdag 14 oktober 2009

Shopping deluxe!

idag har jag och linn varit i örebro och shoppat loss lite =) det var väldans trevligt. hittade en del roligt, bl a en skitsnygg kavaj som jag kan ha på maskeraden på lördag. och så är den så fin så jag kan ha den till sen också, de e najs! bara 150 kr ^^ såklart!
sen köpte jag fina vantar, fint armband, fina grytunderlägg, allt det och skjortan i samma färger ungefär, mörk turkos, lila och svart =) i like. och så köpte jag trosor också. hittade ett par gulliga med volang ^^ kan vara sjukt obekvämt, men då får det väl vara det.

jaha.. jag har inte bloggat på flera dagar men tänkt göra det men nu har jag inget att skriva om? jaha! (seriöst, jag skrev "jaga" 4 ggr innan det blev rätt..")

hejdå då.. hörs väl nån dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar