torsdag 1 oktober 2009

Död Snö

snart är det vinter. då kommer nazizombisarna fram! wuhääää!!!!
hähä. jag och jimmy kollade precis på filmen Död Snö. en norsk zombiefilm. väldigt humor. ganska läskig i början, men sen blev den mest rolig. mycket hängande i tarmar :P utomordentligt gummilikt.

ska nog avrunda kvällen med en disneyfilm =)

var och tränade idag med liz. skulle ha varit step+styrka men anneli som skullle ha det var sjuk så det blev enbart styrka med terese. det var synd, men funkade också. det är rätt kul med styrketräning också. kanske skulle ta och gå på det söndagspasset som följs av spinning efteråt. hurtigt värre. vi får se hur det blir med det. hoppas på step nästa vecka iallafall. blidde inge sånt alls fastän jag trodde att det skulle bli två pass den här veckan.
jag har ätit cambridge till frukost och lunch idag =) det känns bra. och sen åt jag pommes och köttbullar till middan efter träningen XD good food, yaya. tror jag ska göra på samma vis imorgon. fast utan pommes och stips. kanske kyckling och nåt.

hoho ja just ja! jag och linn har laborerat idag :P vi fick en labb vi skulle göra hemma i naturkunskap. uppgiften var att blanda ihop sand och salt och sen separera dom. vi var jätteduktiga. vår labbrapport fick heta "I djupet av kastrullen" ^^ vi skrattade så vi nästan dog.
imorn ska den lämnas in och vi väntar oss förstås en stor guldstjärna.

disneydags!
smell you later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar