onsdag 30 september 2009

Onsdag

nu är det slut på fråga olle-dokumentären. jag vill också göra dildosar i lera! och glasera dom sådär fint som hon på programmet gjorde :P det kanske är det jag ska bli när jag blir stor, dildodesigner. eller nåt. äh..

har gått promenix till lådan idag. eller först till syrran, sen till noels dagis och hämtade han sen runt finnhyttan och sen till lådan och sen hem. sen var jag helt slut och bosatte mig i soffan =)
köpte en sopborste med skyffel på lådan så att vi kan städa kattsand som katterna gräver ut ur lådan. utan att behöva dra fram dammsugaren varje dag.
när jag kom hem så var punch fortfarande här och han och jimmy spelade fallout. det är skittråkigt att titta på. både jimmy och punch är jätteförkylda så det är ganska synd om dom. jag hoppas att jag inte blir smittad igen.
när punch gått hem så fortsatte vi kolla på en film som heter Spirit som vi började kolla på igårkväll. jag somnade efter en kvart >.< väldans synd eftersom jag egentligen ville se den. den är regisserad av samma person som regisserat Sin City och 300. och allihopa är så sjukt snyggt gjorda. arty. men jag får väl försöka se den nån annan gång :O

var till frida ikväll och kollade på Greys Anatomy och åt kvällsmat =) det var mysigt. cilla och lynette var också där.

nu ska vi nog gå och lägga oss och kolla på nån disneyfilm som jag fått låna av ingrid =) woho! jag ska få se aladdin :D

godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar